Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę

11 września odbędzie się premiera książki Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę. Autorem jest Grzegorz Kosson – Doświadczony strateg i brand coach, pracował w dziale strategii w YR Brands oraz prowadził dział strategii warszawskiego oddziału agencji reklamowej JUST. Zdobywca nagród Kreatura i Effie.

Tradycyjne myślenie o marce, patrzenie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie „tylko” produktu… już nie wystarczy.  Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie jak wzbogacić życie Klienta – to klucz do sukcesu.

Brand persona, przeżyj to sam, wywiad „dlaczego?” a może poziom wyżej… które z tych narzędzi będą najlepsze dla Twojej marki? Zawarte w książce wskazówki to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy w którą stronę  pójdziesz – czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki.

Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę

Książka dostępna w przedsprzedaży na stronie sklep.slowaimysli.pl

Opinie o książce:

Książka z misją, której celem jest zmiana rzeczywistości marketingowej. Docenią ją zarówno marketingowcy szukający inspiracji i materiału do refleksji, jak i ci poszukujący gotowych narzędzi i recept.
dr Jacek Pogorzelski – trener i wykładowca, należy do amerykańskiego stowarzyszenia Customer Experience Professionals Association (CXPA)

Książka stanowi aktualne i cenne źródło wiedzy na temat współczesnych trendów związanych z problematyką brandingu i zarządzania marką. To, co odróżnia ją od publikacji tego typu dostępnych na rynku, to osadzenie filozofii budowania i zarządzania marką na wartościach.
dr Robert Kozielski – pracownik Uniwersytetu Łódzkiego, Członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN, trener i wykładowca

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym książki.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.