Wizerunek Branży Badawczej 2013

Ukazał się raport „Wizerunek branży badawczej 2013” PTBRiO. Powstał na podstawie badania przeprowadzonego we wrześniu 2013 r., na które składało się ponad 300 wywiadów CAWI z klientami agencji badawczych.

W badaniu zostały również poruszone kwestie związane z wpływem kryzysu i zmian strukturalnych na podejście klientów do badań. Wśród respondentów byli przedstawiciele międzynarodowych koncernów oraz firm polskich, którzy zlecają lub prowadzą badania.

PTBRiO dysponuje również szczegółowymi profilami firm dostępnym dla agencji ujętych w raporcie. Profil szczegółowy przedstawia pozycję agencji w rankingu oraz zawiera charakterystykę ich klientów z uwzględnieniem:

- kontaktów z szeroko rozumianą konkurencją agencji badawczych (w tym projekty badawcze);

- kryteriów oceny agencji;

- opinii na temat rynku badań w Polsce;

- kryteriów doboru dostawcy projektu badawczego;

- porównania budżetu badawczego w roku ubiegłym i jego prognozą;

- struktury budżetu badawczego i prognozą jego zmian;

- scenariuszy działań przy redukcji budżetu o 30%.

Więcej…

Źródło: Marketing przy kawie

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.