6th EDYCJA INTERACTIVE MARKETING MEETING.

6th EDYCJA INTERACTIVE MARKETING MEETING ( 21-22 MAJA 2014, WARSZAWA)

Konferencja Interactive Marketing Meeting to unikatowe spotkanie na zasadzie „praktycy-praktykom”, w którym doświadczeni liderzy branży, w oparciu o liczne case studies  podzielą się wiedzą z zakresu strategii, kreacji komunikacji marki w przenikających się obszarach online-real i nowych, nośnych narzędzi interaktywnych.

Spotkanie będzie dotyczyć:

  • Performance Marketingu w działaniach efektywnościowych
  • RTB, jako nowym ekosystemie reklamy internetowej oferującym więcej za mniej
  • Reklamie kontekstowej – czy nas śledzi, czy nam pomaga
  • Big Data, jako narzędziu agregacji i analizy olbrzymich zasobów danych
  • Marketing Cloud i jego wszechdostępności
  • Automatyzacji procesów marketingowych
Istotną część InteractiveMM poświęcimy na rozbudowane sesje warsztatowe, prowadzone przez doświadczonych praktyków m.in. z zakresu e-mail marketingu oraz komunikacji marki w social media. – dodaje Maciej Wielkopolan, Prezes Zarządu SMB.
Wydarzenie dedykowane jest:
  • Osobom zajmującym kluczowe stanowiska w działach marketingu i komunikacji
  • Osobom odpowiedzialnym za kampanie marketingowe: managerom, plannerom, strategom, analitykom skuteczności strategii marketingowych
  • Kadrze odpowiedzialnej za strategię firmy w obszarze e-komunikacji z rynkiem
  • Pracownikom portali, serwisów internetowych, wydawco
  • Osobom odpowiedzialnym za biznes development rozwiązań mobilnych
  • Pracownikom działów community, moderatorom
  • Przedstawicielom agencji interaktywnych, domów mediowych
  • Twórcom kampanii zintegrowanych
  • Twórcom start-upów
  • Wszystkim śledzącym zmiany na rynku Online

Źródło: interactivemm.pl

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.