NOWE PRAWO KONSUMENCKIE – Najważniejsze zmiany dotyczące obowiązków sprzedawcy – warsztaty

Nowa ustawa  o prawach konsumenta zasadniczo wpłynie na relacje sprzedawca-klient. Polski handel czeka rewolucyjna zmiana podyktowana unijną dyrektywą konsumencką. Najważniejsze zmiany dotkną przedsiębiorców zawierających umowy z konsumentami za pośrednictwem Internetu, na odległość. Regulacje wejdą w życie w ciągu kilku miesięcy i dotyczą zarówno sprzedaży tradycyjnej, jak i sprzedaży przez Internet oraz przez akwizytorów. W jaki sposób przygotować się na nadchodzące zmiany i jak zapewnić sobie i swojej firmie stabilność i dobre relacje z klientami? W jaki sposób rozwiązywać kwestie sporne i jak to robią najlepsi?

 

GŁÓWNE ZAGADNIENIA WARSZTATÓW:

·         Zmiany dotyczące umów zawieranych na odległość

·         Obowiązki informacyjne wobec klienta i kary nakładane przez UOKIK

·         Niedozwolone klauzule umowne

·         Nowe obowiązki e-sklepów

·         Reklamacje w świetle najnowszych przepisów

 

TRANSMISJA ONLINE

Istnieje możliwość udziału w warsztatach na odległość, dzięki bezpośredniej i interaktywnej transmisji online. Transmisja online to możliwość udziału w warsztatach bez konieczność podróżowania.

BIORĄC UDZIAŁ W WARSZTATACH OTRZYMUJĄ PAŃSTWO ZAŚWIADCZENIE O PUNKTACH SZKOLENIOWYCH DO PRZEDSTAWIENIA W KRAJOWEJ RADZIE RADCÓW PRAWNYCH.

 

KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ W WARSZTACIE:

Przedstawiciele działów prawnych, sprzedaży i obsługi klienta
Przedstawiciele  e-sklepów
Prawnicy
Dyrektorzy, Menedżerowie, Specjaliści:  e-Commerce, e-Biznesu, e-Handlu, e-Usług, Sprzedaży,
ds. Rozwoju Biznesu i Nowych Technologii, Marketingu Online, Wsparcia Sprzedaży
Przedstawiciele firm zajmujących się e-marketingiem, dostarczających rozwiązania dla sektora e-Commerce
Pracownicy sklepów, centrów handlowych, działów obsługi i klienta

Więcej…

 

 

 

Źródło: wydarzenia.nf.pl

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.