Konferencja ecommerceSTANDARD

Konferencja ecommerceSTANDARD to dwudniowa konferencja poświęcona tematyce sprzedaży produktów i usług przez Internet. Pierwszy dzień konferencji to najciekawsze studia przypadków polskich i zagranicznych firm, drugi dzień zostanie wzbogacony równoległymi sesjami warsztatowymi, podczas których uczestnicy będą mieli okazję na zgłębienie tematu w mniej formalnych, kameralnych grupach.

Tegoroczna edycja zostanie podzielona na 5 głównych bloków tematycznych: Big Data, Techniki wpierające konwersję, Psychologia Klienta, Logistyka, Prawo.

Przykładowe zagadnienia poruszane na konferencji:

  • Big Data i Business Analytics w ecommerce – jak wykorzystać dane, aby sprzedawać więcej
  • Efektywne zarządzanie cenami i ofertą
  • Content marketing – jak budować pozycję eksperta i przyciągać użytkowników na swoją stronę internetową
  • Współpraca w modelu SIS – jak wpływa na postrzeganie marki?
  • Zawieszenie odsprzedaży u partnera handlowego
  • E-mail marketing jako skuteczne narzędzie utrzymywania relacji
  • Model ROPO – zapobiegać czy wzmacniać?
  • Jak zbudować Customer Experience Management w online?
  • Ecommerce w B2B i usługach niszowych

 

Więcej na internetstandard.pl

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.