Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w organizacji.

Pracodawco, chroń siebie i swoją firmę!

„Obowiązek przeciwdziałania mobbingowi polega na starannym działaniu. Pracodawca powinien w związku z tym przeciwdziałać mobbingowi w szczególności przez szkolenie pracowników, informowanie o niebezpieczeństwie i konsekwencjach mobbingu, czy przez stosowanie procedur, które umożliwią wykrycie i zakończenie tego zjawiska. Jeśli w postępowaniu mającym za przedmiot odpowiedzialność pracodawcy z tytułu mobbingu wykaże on, że podjął realne działania mające na celu przeciwdziałanie mobbingowi i oceniając je z obiektywnego punktu widzenia da się potwierdzić ich potencjalną skuteczność pracodawca może uwolnić się od odpowiedzialności” *

*Zródło: wyrok Sądu Najwyższego , z dnia 3 sierpnia 2011 r., I PK 35/11

Dlaczego warto zapisać się na takie szkolenie?

Pracodawca ma obowiązek przeciwdziałać mobbingowi – zgodnie z Art.94.3. Kodeksu Pracy pracodawca powinien stwarzać takie warunki i atmosferę w pracy w których mobbing nie jest stosowany czy tolerowany.

Aktywna walka z tymi zjawiskami zdecydowanie podnosi morale pracowników, pozytywnie wpływa na odbiór naszej marki na rynku, ale też zabezpiecza przed zbędnymi, ewentualnymi kosztami.

Odpowiednia edukacja pracowników z zakresu mobbingu i dyskryminacji zdecydowanie obniża możliwość pojawienia się tych zjawisk w organizacji.

Dla kogo?

  • Prezesi Zarządów
  • Dyrektorzy
  • Managerowie
  • Dyrektorzy HR

Więcej na konferencje.pb.pl

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.