X Kongres Contact Center

W dniach 22-23 września 2014 w Hotelu Mercure Centrum w Warszawie odbędzie się X Kongres Contact Center. Jest to najbardziej uznana i ceniona przez branżę konferencja, poświęcona tematyce Contact Center.

Organizatorem konferencji jest Nowoczesna Firma SA – medium wiedzy dla biznesu.

W tym roku tematyka kongresu skupi się wokół największych wyzwań stawianych przed Contact Center zarówno ze strony klientów zewnętrznych i wewnętrznych, oczekiwań pracowników, ale również technologii i nowych trendów.

Duża część spotkania, będzie poświęcona tematyce związanej z czynnikiem ludzkim: organizatorzy skupią się nie tylko na wskazówkach dotyczących efektywnej rekrutacji, zaspokojeniu oczekiwań pracowników, ale również na elastyczności i nowych rozwiązaniach technologicznych tak bardzo wymaganych przez dzisiejszych klientów.

X Kongres Contact Center to:

  • znakomici Eksperci z Polski i zagranicy
  • konferencja ekspercka z 3 równoległymi ścieżkami tematycznymi
  • liczne sesje angażujące uczestników
  • 2 równoległe warsztaty interaktywne

Więcej na wydarzenia.nf.pl

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.