Zintegrowana, multikanałowa komunikacja marketingowo-sprzedażowa branży farmaceutycznej i zdrowotnej.

Zintegrowana, multikanałowa komunikacja marketingowo-sprzedażowa branży farmaceutycznej i zdrowotnej.

 „Jak skutecznie wykorzystywać kanał komunikacji cyfrowej?” i „Jak zostać zauważonym i pozytywnie zapamiętanym?”

JEDYNA w Polsce platforma wymiany doświadczeń i inspiracji praktyków branży farmaceutycznej i health w obrębie digital.

INSPIRACJE powszechnie niedostępne: konkretne strategie, narzędzia i pomysły z obszaru e-pharma i mobile marketingu oraz ich integracja w strategię multichannel.

Innowacja, Efektywność, Synergia, Dotarcie, Koszt to mantra zarządzających obszarem komercyjnym w firmach farmaceutycznych w ostatnim okresie. Firmy te nieustannie poszukują sposobów na podniesienie efektywności dotarcia do swych Interesariuszy. Spójna, innowacyjna i ciekawa strategia multichannel, z synergią przekazu w różnych kanałach, wykorzystująca optymalnie e-marketing i mobile jest odpowiedzią na wyzwania dzisiejszej komunikacji z pacjentem i profesjonalistami medycznymi.
Brzmi tak prosto…

Od 5 lat organizatorzy wspierają firmy rynku farmaceutycznego i zdrowotnego w rozwijaniu komunikacji multikanałowej, wykorzystującej m.in. e-marketing i mobile oraz osiąganiu spójnego, synergicznego przekazu, by poprzez właściwe zaangażowanie pacjentów i profesjonalistów służby zdrowia maksymalizować wyniki biznesowe tych firm!

Więcej na www.pharma-conferences.com/emarketing

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.