Konferencja Public Relations 2015.

Szkolenie, warsztat, prezentacja najlepszych praktyk PR Rzeszów, 23-24 kwietnia 2015

Trendy w media relations, wyzwania i prognozy na przyszłość będą tematem Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2015.

Elektroniczne media tworzą nową jakość dialogu. Dostarczają wyzwań dla dziennikarzy i współpracujących z nimi piarowców. Już dziś mamy nieco inny marketing czy reklamę, które bazują na nowoczesnych formach przekazu. Dlatego wielu zadaje sobie pytanie: jaka będzie przyszłość media relations? Czy tradycyjne narzędzia budowania relacji z mediami są jeszcze skuteczne? O tym branża dyskutować będzie podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2015 w Rzeszowie.

Prelegenci:

Paweł BIEDZIAK, Rzecznik Prasowy, Najwyższa Izba Kontroli

Mateusz TUŁECKI, Menadżer Inwestycyjny AGORA SA

Maciej ORŁOŚ, Dziennikarz

Bohdan PAWŁOWICZ, Członek Rady Nadzorczej IAA, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce oraz sędzia KER

Sebastian BYKOWSKI, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

Szymon SIKORSKI, Prezes Zarządu Publicon, PSPR

Tomasz MACHAŁA, Redaktor naczelny i dyrektor zarządzający naTemat.pl

Łukasz MAJEWSKI, PR&Marketing Manager VML Poland

Magdalena GROCHALA, PR Manager Comarch SA

Jacek TRUSIŃSKI, Wspólnik zarządzający Pałucki Trusiński Kancelaria Radców Prawnych w Warszawie, członek IAA Polska

dr Krystian DUDEK, Dyrektor Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższa Szkoła Humanica oraz Instytutu Publico

Adam ŁASZYN, Prezes ALERT MEDIA Communications

Paweł TROCHIMIUK, Prezes Zarządu Partner of Promotion

Justyna SZAFRANIEC, Dyrektor ds. Public Relations, PROAMA

 

Więcej na kongresprofesjonalistow.pl

 

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.