Social Media Show 2015

5 dni – 10 gości. Nie przegap okazji na zastrzyk inspiracji i wiedzy!

23.02 PONIEDZIAŁEK – Creative Morning Show

Creative Morning z guru social mediów Michałem Góreckim, który podpowie jak zrobić korzystne zamieszanie w social mediach. Wprost idealny początek kolejnego wytężonego tygodnia pracy nad biznesem.

24.02 WTOREK- Social Media Show Communication

Podczas Social Media Show Communication zaproszeni goście pokażą jakie zmiany w komunikacyjne nawyki wprowadziły social media i czy sprzyjają one nawiązywaniu lepszych relacji, czy wręcz przeciwnie. Wstrząsać świadomością będzie Marta Bednarska, która bazując na psychologii komunikacji pokaże inną stronę rosnącego wpływu social media na nasze porozumiewanie się, Kamil Mirowski czyli Mr Social, który opowie o zmianach zachodzących w Customer Care i adaptacji firm do nich oraz Katarzyna Zadworny, Social Media Director w K2 Social, która pokaże za i przeciw dla wykorzystywania social influencerów w komunikacji marki.

25.02 ŚRODA – Social Media Show Old Media

Telewizja, radio, prasa drukowana–co te media mają wspólnego z social mediami? Jeszcze do niedawna nic, ale wszystko zaczęło się zmieniać, gdy zorientowały się, jak wielka konkurencja w walce o reklamodawców wyrosła im pod samym nosem. Sprawcami tej zmiany są między inny goście SM Show Old (&New?) Media, Mariusz Pełechaty, Head of Social Media agencji Lemon Sky JWT, gdzie prowadził kampanie dla takich marek jak: Serce i Rozum, Eksperci Tesco, Tymbark, Tiger, czy Wyborowa oraz Andrzej Jaszczyszyn, który pracę z mikrofonem w Radiu Eska zamienił na zarządzanie Eską w social mediach. Na finał wystąpi Aleksander Szulc, z DOZO Media, który pokaże siłę youtube, medium dostrzeganego coraz silniej także przez stare media.

26.02 CZWARTEK – Social Media Show Social Masters

Mistrzowie branży social mediów czyli Social Masters na finał Tygodnia z Mediami Społecznościowymi. W teorii zna się na nich każdy, ale są ludzie którzy sięgnęli szczytów w temacie – wśród nich Paweł Bielecki, który postara się pokazać jak (czasem przez przypadek) można stworzyć zaangażowaną społeczność, a nawet wytworzyć swego rodzaju ruch – to wszystko na przykładzie Chujowej Pani Domu, przykładzie nigdzie dotąd nie przedstawianym!, Paweł Lipiec, który opowie o swoich przygodach przy współpracy z blogerami i vlogerami oraz Monika Czaplicka, która powie jak radzić sobie z hejtem i trollami, a także poszuka odpowiedzi na pytanie czy hejterzy mogą wnieść coś pozytywnego do naszego życia. W ramach osiągania mistrzostwa w analizowaniu social mediów, Bartek Baziński, współtwórca SentiOne, zdradzi jaki w nich będzie rok 2015.

27.02 PIĄTEK – Social Media Show EduInspiracje

W ostatnim dniu Social Media Show łączy siły z cyklem Startera: Edu Inspiracje, aby przyjrzeć się młodszemu pokoleniu czyli klientom, odbiorcom i twórcom social media: Generacji Z. Podczas debaty: „Generacja Z – anonimowi cyfrowi tubylcy, działacze, zmieniacze?”, zaproszeni goście porozmawiają o tym jaką rolę odgrywają w życiu młodych ludzi social media i jakie konsekwencje ma to dla nas dorosłych: nauczycieli, edukatorów, rodziców czy marketingowców? Jakie szanse i wyzwania stwarza to dla przyszłości edukacji i rozwoju social media, a co zmienia w komunikacji między pokoleniami?

Więcej na sms.inkubatorstarter.pl

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.