EFEKTYWNY MARKETING A SKUTECZNA SPRZEDAŻ.

III edycja konferencji Marketing Progress: efektywny marketing a skuteczna sprzedaż, odbędzie się we Wrocławiu od 28 do 29 maja 2015 roku.

Podczas dwudniowego spotkania słuchacze staną przed możliwością zdobycia wiedzy na temat zagadnień z pogranicza marketingu i sprzedaży. Zgromadzeni specjaliści opowiedzą między innymi o nowej tożsamości marketingu i sprzedaży oraz zaprezentują rozwiązania, które pomagają w precyzyjnym trafianiu do odpowiednich klientów – z adekwatnym komunikatem, w odpowiednim czasie. Omówią też narzędzia, dzięki którym można budować trwałe relacje z klientami i wskażą, jak odpowiednio dobierać działania marketingowe, aby skutecznie wpływać na wypracowanie zysków.

W czwartek, 28 maja, uczestnicy zapoznają się między innymi z wynikami badań z zakresu relacji między marketingiem i sprzedażą. Będzie to także doskonała okazja do czerpania inspiracji z praktycznych prelekcji przygotowywanych przez ekspertów-praktyków, dotyczących m.in. multiscreeningu, trendów w sprzedaży czy wpływu kryzysów w mediach społecznościowych na zachowania rynku. Piątek poświęcono głównie narzędziom przydatnym w pracy marketera, które mają w znaczący sposób pomóc w generowaniu lepszych leadów. Będzie m.in. o słowach, które sprzedają, rozwiązaniach content marketingowych, czy technologiach mobilnych w służbie sprzedaży. Równolegle do prelekcji odbywać się będą warsztaty, które dadzą szansę zdobycia praktycznych umiejętności, do wykorzystania w codziennej pracy.

Ideą spotkania jest stworzenie przestrzeni wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy uczestnikami. Stąd bilety są skierowane do osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją marketingową i sprzedażą w firmach, chcących rozwijać swoje umiejętności. W osiągnięciu tego celu ma pomóc merytoryka, którą tworzą eksperci-praktycy z zakresu szeroko rozumianej komunikacji.

28-29 MAJA, KINO NOWE HORYZONTY WE WROCŁAWIU

2 dni inspirujących prelekcji, ponad 250 uczestników, 23 prelegentów, 6 warsztatów,
ponad 20 godzin wystąpień, networking

Więcej na marketingprogress.pl

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.