Pop-up Forum: Sekrety sklepów tymczasowych.

Sklepy pop-up, inaczej zwane tymczasowymi, to najgorętszy trend w handlu detalicznym. 24 listopada na Pop-up Forum uczestnicy poznają tajemnice tymczasowych butików i dowiedzą się, jak można wykorzystać pop-upy, by zdobyć nowych klientów.

Pop-up Forum jest skierowane do:

– menedżerów zarządzających sieciami detalicznymi,

– decydentów w centrach handlowych odpowiedzialnych za dobór najemców i marketing,

– prezesów i właścicieli firm produkcyjnych i importowych zainteresowanych otwieraniem sklepów tymczasowych,

– właścicieli, prezesów, menedżerów odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing w sklepach internetowych i stacjonarnych,

– projektantów zainteresowanych otwieraniem sklepów pop-up,

– sklepów internetowych, które chcą w kreatywny sposób zaistnieć w „realu”.

W programie znajdą się następujące tematy:

Jak zyskać klientów dzięki sklepom „pop-up”? Jerzy Osika, Promedia

Pop-up store jako narzędzie marketingowe centrów handlowych, Agnieszka Ochowska, Sellmore

Visual merchandising w sklepach tymczasowych,  Dagmara Habiera, VM Studio

Pop-up w omnichannel, prelekcje ekspertów ds. omnichannel

Pop-up w Londynie, a sprawa polska, czyli jak zagraniczne doświadczenia wykorzystać w kraju, Marlena Woolford, Inspiration Trend Analysis, Londyn

Trendy rozwojowe sklepów pop-up w Polsce, panel dyskusyjny

24.11.2015 Warszawa, Business Centre Club, plac Żelaznej Bramy 10

Źródło: marketerplus.pl

Więcej na promedia.biz.pl

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.