Newsletter Mergeto.pl

Najnowsze wpisy

PR CRISIS MANAGEMENT kryzysowy PR 3.0 – zarządzanie ryzykiem utraty „marki”.

pr

PR CRISIS MANAGEMENT – Program tego spotkania oparty jest na najciekawszych PRowych strategiach działania. Konferencja, to potężna dawka praktycznej wiedzy o zarządzaniu komunikacją w sytuacji kryzysowej-temacie kluczowym i aktualnym dla firm z każdej branży. Podczas konferencji swoją unikatową wiedzą podzielą się praktycy z firm i instytucji, m.in. Koleje Mazowieckie, Diageo, PLL LOT, Tesco, Legia Warszawa, na co dzień […]

Trzecia edycja konferencji Internet ASAP.

konferencja_asap

Trzecia edycja konferencji Internet ASAP będzie okazją do wymiany doświadczeń dotyczących marketingu internetowego w kontekście komunikowania trudnych produktów oraz nowych kanałów promocji. Prelegenci w oparciu o swoje doświadczenie opowiedzą jak mówić o produktach niepopularnych lub wstydliwych. Drugi dzień będzie poświęcony szukaniu nowych dróg w marketingu, słuchając prelekcji tych, którzy już wiedzą jak korzystać z niekonwencjonalnych […]

VI Ogólnopolska Konferencja SKUTECZNE ZESPOŁY SPRZEDAŻOWE

skutecznezespolysprzedazowe-218x175

Warszawa, 12 czerwca 2014 Hotel Double Tree By Hilton Konferencja Warsztatowa z indywidualnymi konsultacjami dla Członków Zarządu, Dyrektorów i Kierowników Działów Sprzedaży. „Jak być skutecznym liderem sprzedaży, zbudować niezawodny zespół handlowy zorientowany na cele oraz metodycznie zwiększać obrót przypadający na jednego handlowca” Godziny trwania konferencji – 10.00-18.00 W programie: warsztat naliczania prowizji i premii, które w […]

Jakie formy promocji wybierają polskie sklepy internetowe?

godealla

Sklepy internetowe stawiają na SEO/SEM, katalogi internetowe i marketing szeptany, nie znają sieci afiliacyjnych, ale dostrzegają potencjał emisji kodów rabatowych jako skutecznego sposobu na zwiększanie sprzedaży – oto wnioski z przeprowadzonego przez serwis GoDealla.pl badania preferencji promocyjnych małych i średnich e-sklepów. Do udziału w badaniu zaproszono właścicieli i administratorów sklepów internetowych. Respondenci udzielali odpowiedzi na […]

6th EDYCJA INTERACTIVE MARKETING MEETING.

marketing_meeting

6th EDYCJA INTERACTIVE MARKETING MEETING ( 21-22 MAJA 2014, WARSZAWA) Konferencja Interactive Marketing Meeting to unikatowe spotkanie na zasadzie „praktycy-praktykom”, w którym doświadczeni liderzy branży, w oparciu o liczne case studies  podzielą się wiedzą z zakresu strategii, kreacji komunikacji marki w przenikających się obszarach online-real i nowych, nośnych narzędzi interaktywnych. Spotkanie będzie dotyczyć: Performance Marketingu […]

M@IL MY DAY II konferencja email marketingowa.

mail_my_day

WARSZAWA 20-21.05.2014r. (MULTIKINO) Konferencja email marketingowa M@il My Day, to spotkanie dedykowane branży email marketingowej. Sukces zeszłorocznej, pierwszej edycji pokazał nam, że jest zapotrzebowanie na tego typu konferencję. Idea konferencji M@il My Day narodziła się w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie marketerów na wiedzę email marketingową. Celem konferencji jest więc zgromadzenie pod jednym dachem specjalistów od email […]

„Chcesz kupić jointa lub kreskę? To przyłóż rękę”.

kampania spoleczna

Jest to druga część akcji społecznej Miasto wciąga adresowanej do osób używających narkotyków, a realizowanej przez Fundację Inspiratornia. Działania odbywają się we współpracy z wybranymi klubami muzycznymi i klubokawiarniami w Łodzi i w Warszawie. Ulotki umieszczane są w toaletach (na ścianach lub lustrach), ponieważ to tam najczęściej dochodzi do przyjmowania narkotyków. – Nasza akcja ma dwa cele. Pierwszym jest […]

Łódź Jungle Web 2014

jungleweb

Łódź Jungle Web 2014 to już trzecia edycja wydarzenia, która przyciąga entuzjastów marketingu internetowego z całej Polski! Konferencja zbudowana jest na profesjonalnych standardach, nie tylko dla studentów, ale również ludzi z branży interaktywnej. Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem „Web w łeb”. Hasło ma oddawać główną ideę Jungle Web – przekazywanie uczestnikom najnowszej i praktycznej wiedzy branżowej. Wśród prelegentów będą […]

„Wygraj rok zakupów” – kampania Frisco.pl

fricso

Osoby skanujące kody QR z plakatów otrzymają kuponu rabatowe o nominale 30 zł. Łączna pula nagród wynosi 75 tys. zł. Składając zamówienie za minimum 100 zł zawierające przynajmniej jeden produkt reklamowany na stacji Centrum i rozwiązując zadanie konkursowe, można wygrać roczne darmowe zakupy w tym supermarkecie. Laureat konkursu Frisco dostanie rok zakupów za 13 tys. […]

Wyrosłeś z mieszkania? Tramwaj jeździ Ci po głowie?

eyJ4MSI6NTEsIngyIjo5MDcsInkxIjowLCJ5MiI6NDgzLCJ3Ijo4NTcsImgiOjQ4M30=

Nowa kampania Domiporta.pl promuje serwis jako najlepsze miejsce do znalezienia mieszkania. Działania reklamowe obejmują telewizję, radio, prasę, internet oraz outdoor. To największa kampania wizerunkowa Domiporta.pl od 2008 r. W kampanii „Domiporta.pl. Do szukania mieszkania” wykorzystywane są trzy kreacje, pokazujące w humorystyczny sposób powody zmiany mieszkania: „Tramwaj jeździ Ci po głowie?”, „Wyrosłeś z mieszkania?”, „Sąsiedzi zaglądają […]

Newsletter – o czym piszemy?

Jeśli chcesz być na bieżąco informowany o nowinkach ze świata biznesu – nie mogłeś trafić lepiej. W tym miejscu znajdziesz najnowsze wiadomości dotyczące branży E-commerce i nie tylko. Każdego tygodnia, specjalnie dla Ciebie, wyszukujemy i publikujemy ciekawe newsy. Zapraszamy również do zapoznania się z naszym Blogiem.

Archiwum

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.