Raport – Marketing doświadczeń

Zmieniają się zasady funkcjonowania przedsiębiorstw na rynku. Do niedawna, gospodarka krajów rozwiniętych, opierała się głównie na usługach. Obecnie klienci chcą czegoś więcej. Nie wystarczy im doskonały produkt, w akceptowalnej przez nich cenie. Poszukują oni wrażeń i doświadczeń, które zapewni im kontakt z marką czy przedsiębiorstwem.

Marketing doświadczeń to dosyć nowa forma komunikacji z klientami. Może on być traktowany jako przejaw innowacyjności przedsiębiorców, którzy coraz chętniej sięgają po nietypowe formy komunikacji z klientami, nie ograniczając się jedynie do tradycyjnej reklamy. Przedsiębiorstwa powinny zauważyć, że doświadczenie klienta jest jednym ze sposobów kreowania wizerunku, zarówno offline jak i online. W zmieniającym się dynamicznie otoczeniu, coraz bardziej powszechnej cyfryzacji społeczeństwa i nieuniknionego zjawiska multi-sceeningu, nie da się już oddzielić komunikacji z klientami w różnych kanałach – tych internetowych i nie. Zmienił się paradygmat komunikacji z klientem, powstał nowy model komunikowania się, który uwzględnia fakt, iż nie ma już obecnie jednego źródła informacji. Klienci nieustannie odbierają komunikaty nie tylko od naszej konkurencji, ale i od naszych dotychczasowych użytkowników. Można nawet stwierdzić, że niemożliwym jest obecnie tworzenie wizerunku jedynie za pomocą tradycyjnych kanałów, a należy korzystać z Internetu. Nawet jeśli przedsiębiorca nie prowadzi swojej działalności online, to jego klienci oraz konkurencja już tam są…

Zachęcamy do pobrania pełnego raportu za darmo!

 

Zachęcamy do zapoznania się z poprzednią publikacją, dostępną w zakładce

Raporty Mergeto.pl

 

Chcesz przy następnej publikacji zostać naszym Partnerem, Ekspertem, Reklamodawcą?

Napisz do nas na adres: raporty@mergeto.pl

 

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.