Raport – Potencjał rynku B2B w kontekście e-commerce

Po raz pierwszy przekazujemy w Państwa ręce przygotowany przez platformę Mergeto.pl Raport o stanie polskiego rynku e-commerce. Raport daje Państwu szansę poznania nie tylko stanu obecnego rynku B2B i B2C, ale też krótką historię rozwoju.

Rozwój handlu elektronicznego na Świecie z wykorzystaniem sieci komputerowych został zapoczątkowany już w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku, jednak zasadniczy rozwój handlu elektronicznego w tradycyjnym rozumieniu datuje się na lata osiemdziesiąte. Zaczęto wówczas na szerszą skalę wykorzystywać systemy EDI i pocztę elektroniczną w celu przesyłania faktur, rachunków, czy zamówień. W Polsce początki są dużo dalsze, ponieważ pierwszy e-mail wysłany do naszego kraju został dopiero w listopadzie 1990 roku.

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani, zachęcamy do pobrania pełnego raportu za darmo!

ewolucjaB2B

Przygotowania pierwszego Raportu pozwoliło nam zapoznać się z opiniami ekspertów z różnych branż, które korzystają lub dopiero planują rozpoczęcie wykorzystywania rozwiązań e-commerce. Była to doskonała okazja, aby zbadać Państwa zdanie, czy nawet obawy związane z wprowadzeniem rozwiązań e-commerce w przedsiębiorstwie. Nasze pierwsze  wydanie daje również szansę porównania polskiego rynku konsumenckiego z rynkiem B2B. Z drugiej strony daje też obraz potencjału drzemiącego w rynku biznesowym, który powinien dążyć do standardów istniejących w innych państwach Unii Europejskiej czy też Stanach Zjednoczonych.

Jeśli zastanawiacie się Państwo nad rozpoczęciem wymiany handlowej przez Internet, przygotowany przez nasz zespół raport może dać obraz, z których rozwiązań najlepiej korzystać. Zebraliśmy w jednym opracowaniu nie tylko dane rządowe, czy znanych agencji badawczych, które w różnej  formie były już dostępne, ale również przedstawiamy Państwu unikatowe dane, które zostały przygotowane specjalnie na nasze zlecenie. Raport ten może stać się dla Państwa kompendium wiedzy na temat funkcjonowania oraz potencjału polskiego rynku e-commerce B2C i B2B.

Część danych wykorzystaliśmy w naszej infografice (kliknij, żeby powiększyć).

INFOGRAFIKA

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.