Young Creatives Integrated to jedyny konkurs, w którym jurorzy oceniają pomysł na kampanię, a nie jej wykonanie.
Konkurs Young Creatives Integrated jest szansą dla wszystkich młodych pracowników (do 28 roku życia) branży komunikacyjnej (agencji reklamowych, PR, interactive, domów mediowych, mediów, reklamodawców) oraz freelancerów na zaprezentowanie swoich umiejętności przed przedstawicielami branży reklamowej z całej Europy. Uczestnicy startują w jednej kategorii – podczas 48 godzin pracy mają za zadanie przygotować kreatywny pomysł na kampanię zintegrowaną. Następnie prezentują go przed jury. Wygraną jest wyjazd na finał do Lizbony.
Terminy:
Zgłoszenia do 4 października 2013!
Preeliminacje
25-27 października
Eliminacje
Briefing: 4 listopada
Prezentacje: 6 listopada
Przewodniczącym Jury tegorocznej edycji Young Creatives Eurobest jest Piotr Chrobot (Interactive Solutions Regional Creative Director EMEA)