Książka omawia zarówno teorię, jak i praktykę reklamy, odwołując się do wielu przykładów, dzięki czemu zainteresuje nie tylko specjalistów, ale wszystkie osoby chcące zgłębić tajniki reklamy.
Dzięki tej książce:
- poznasz opracowany przez autora model podświadomego uwodzenia;
- dowiesz się, jak reklama oddziałuje na nas w sposób nieświadomy i jaki jest jej rzeczywisty wpływ;
- zrozumiesz, na czym polega płytkie przetwarzanie reklam i jak się wiąże z ich skutecznością;
- dowiesz się, co zrobić, by inwestowanie w kampanie reklamowe było opłacalne.
Robert Heath – światowej sławy ekspert w dziedzinie reklamy, zwłaszcza wpływu emocji i uwagi w zakresie komunikacji marki. Jest autorem modelu płytkiego przetwarzania w reklamie, który opisał w bestsellerowej książce Ukryta moc reklamy (GWP 2006), uznanej na całym świecie za przełomową. Ma ponad trzydziestoletnie doświadczenie w marketingu, kierowaniu polityką reklamową i planowaniu kampanii, badaniach marketingowych oraz doradztwie w zakresie budowania marki. Wielokrotnie nagradzany, między innymi przez International Journal of Advertising czy brytyjskie Towarzystwo Badań Rynku. Obecnie jest wykładowcą na University of Bath School of Management, jednej z wiodących uczelni brytyjskich, a także członkiem zarządu w Wharton Global Future of Advertising Project.
Autor: Robert Heath
Tłumacz: Justyna Trojnar
Tytuł oryginału: Seducing the subconscious. The psychology of emotional influence in advertising
Język oryginału: angielski
Data wydania: 15 października 2013 r.
ISBN 13: 978-83-7489-498-2
EAN: 9788374894982
Liczba stron: 304
Patronat:
Marketing przy kawie
Magazyn Tu i Teraz