Copywriting. Jak sprzedawać słowem.

„No to Frugo”, „Żubr występuje w puszczy”, „Zawsze Coca-Cola” czy „Nike. Just do it!” to klasyczne już przykłady copywriterskich złotych strzałów. Książka Doroty Jędrzejewskiej (specjalizującej się w mediach społecznościowych i blogach) oraz Rafała Niemczyka (dziennikarza, specjalizującego się w copywritingu internetowym) już do kupienia.

Copywriting Jak sprzedawać słowem

Z książki możesz dowiedzieć się:

- na czym polega magia sloganów i jaki jest sekret namingu.

- jak sprawnie i precyzyjnie dostosowywać teksty reklamowe do konkretnego medium (prasa, radio, telewizja, internet).

- Poznasz skuteczne triki i wskazówki dotyczące tworzenia wartościowych treści w serwisach społecznościowych na czele z Facebookiem.

- jak umiejętnie wykorzystywać techniki perswazyjne w przekazie reklamowym.

- jak kreować słowa, które potrafią uświadomić odbiorcy ukryte potrzeby i kreować gusta.

O autorach:
Dorota Jędrzejewska – redaktor kreatywna, entuzjastka content marketingu. Jej specjalizacja to media społecznościowe i blogowanie.
Rafał Niemczyk – dziennikarz, copywriter. Specjalizuje się w copywritingu internetowym. Jest laureatem kilku konkursów literackich. Od 2011 r. prowadzi z Dorotą pracownię copywritingu.

Źródło: www.samosedno.com.pl

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.