21 października br. sieć sklepów Biedronka udostępnia dla klientów nowy system do obsługi płatności mobilnych – iKASA. W ramach kilkumiesięcznych testów i szkoleń dla pracowników sklepów, zrealizowano około 26 000 pomyślnych transakcji przy użyciu systemu iKASA, aby zapewnić jego efektywne wdrożenie. Platforma iKASA została przygotowana we współpracy z firmą ICP Polska należącą do Grupy ICP.
- Wprowadzenie płatności mobilnych to kolejny krok w celu podnoszenia komfortu zakupów w sieci sklepów Biedronka. Płatności telefonem to szybka, łatwa i bezpieczna metoda, a jednocześnie taka, która pozwala uniknąć kosztu opłaty interchange, jak ma to miejsce w przypadku transakcji kartami płatniczymi. W związku z tym nadal będziemy mogli bez przeszkód realizować naszą filozofię codziennie niskich cen oraz być prekursorem wśród sieci handlowych we wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań dla klientów – mówi Tomasz Suchański, Dyrektor Generalny sieci sklepów Biedronka.
Za pomocą platformy iKASA będą mogli dokonywać klienci posiadający rachunek w Alior Banku lub Getin Banku, a także klienci Banku Pekao SA w oparciu o działający w tym banku system PeoPay. System iKASA zaprojektowano tak, aby mogły do niego dołączyć kolejne banki oraz punkty handlowo-usługowe.
Płatnościom mobilnym w Biedronce poświęcona jest dedykowana Infolinia pod numerem 22 844 00 44 oraz strona internetowa www.ikasa.com.pl
Źródło: Biedronka.pl