eKomercyjnie.pl już po raz czwarty organizuje Dzień Darmowej Dostawy. Głównym celem akcji jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci (jako alternatywy dla odwiedzania tradycyjnych sklepów). Darmowa dostawa dobrze przemawia do osób, które do tej pory nie zamawiały w sieci, ale również dodatkowo zachęca dotychczasowych e-klientów do ponownych zakupów. W czasie Dnia Darmowej Dostawy 2013 (2 grudnia) sklepy uczestniczące w akcji oferują wszystkim swoim klientom darmową dostawę zamówień, niezależnie od ich wartości, sposobu płatności i metody dostawy.
Jakie są najważniejsze warunki uczestnictwa w akcji Dzień Darmowej Dostawy 2013?
- Zaoferowanie klientom darmowej dostawy zamówień złożonych 2 grudnia br, niezależnie od ich wartości, sposobu płatności czy metody dostawy.
- Rejestracja sklepu internetowego na stronie http://www.dziendarmowejdostawy.pl/
- Wysłanie do własnej bazy klientów informacji o tym, że sklep uczestniczy w DDD wraz z odnośnikiem do głównej strony akcji.
- Promocję DDD na stronach sklepu oraz w kanałach dotarcia do klienta, które posiada sklep (np. Facebook).
Dowiedz się więcej o Dniu Darmowej Dostawy.
Źródło: eKomercyjnie.pl