W grudniu firma Eveline Cosmetics uruchomiła nawy kanał dystrybucji – sklep internetowy. Uruchomienie sklepu w czasie przedświątecznym to wyjście naprzeciw klientowi, który w natłoku spraw, przygotowań do tego szczególnego czasu jakim są święta, może poszukać upominków dla swoich bliskich bez wychodzenia z domu. To połączenie wygody, oszczędności czasu ale i przyjemności z szukania wyjątkowego upominku. – mówi Karina Kozerska dyrektor marketingu Eveline Cosmetics.
Produkty marki Eveline Cosmetics są obecne w ponad 60-ciu krajach świata. Firma ma ugruntowaną pozycję w większości krajów Europy Środkowej (Czechy, Słowacja, Węgry) i Wschodniej (tradycyjne rynki rosyjskojęzyczne). Kosmetyki cieszą się ogromną popularnością w Chorwacji i Serbii oraz w Bułgarii, gdzie Eveline Cosmetics jest wiceliderem rynku produktów do opalania. Firma zaczęła odnosić sukcesy również w Stanach Zjednoczonych, w Finlandii, na Tajwanie, w Korei, a także w krajach Arabskich takich jak: Arabia Saudyjska, czy Iran.