Podsumowanie 2013 roku w branży ecommerce.

Na eKomercyjnie.pl znajdziecie pierwsze podsumowanie Pawła Fornalskiego, prezesa IAI S.A. (dostawca platformy sklepowej IAI-Shop.com oraz systemu rezerwacji IdoSell Booking).

W 2013 skupiliśmy się na dostosowaniu produktu iStore do konkretnych, indywidualnych potrzeb. Część wdrożeń i nowych funkcji obejmowała obszar dostosowania panelu administracyjnego sklepu i procesu produktowo-sprzedażowego bezpośrednio w iStore. Inne natomiast, opierały się o współpracę z partnerami zewnętrznymi na zasadzie integracji sklepu z wybraną usługą dostępną na rynku np.: w sferze księgowości, e-mail marketingu czy usług bankowych. Każdy z tych obszarów jest kluczowy dla poszczególnych grup odbiorców, dlatego też staramy się udostępnić jak najszerszy wachlarz usług dla sklepów internetowych.

Rok 2014 będzie dla nas na pewno kolejnymi 12 miesiącami intensywnej pracy dyktowanej intensywnym rozwojem narzędzi marketingowych i logistycznych. Według, badań naszego bliskiego partnera, PayPal, już teraz 41% Polaków posiada smartfony, a 14% używa tabletów. Zauważalna jest więc sprzedaż mobilna, która może okazać się jednym z główny trendów 2014 roku. IAI przygotowała kolejne rozwiązania w tym kanale i lada moment Polski e-commerce będzie świadkiem kolejnej premiery. – Paweł Fornalski

Więcej…

Źródło: eKomercyjnie.pl

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.