12 marca 2014 r. odbędzie się w Warszawie, organizowana przez SGS Polska, konferencja na temat skuteczności zaangażowania społecznego, które jest przez firmy postrzegane jako coraz ważniejszy obszar prowadzonej przez nie działalności.
Celem konferencji jest podkreślenie znaczenia efektywności zaangażowania społecznego oraz zaprezentowanie modelu LBG, jako praktycznego narzędzia do planowania, mierzenia i raportowania efektów działań społecznych firm.
MODEL LBG (London Benchmarking Group) to metodyka zarządzania, mierzenia i raportowania efektywności zaangażowania społecznego firm.
Eksperci SGS Polska przedstawią międzynarodowe standardy i dobre praktyki w tym obszarze, a członkowie sieci LBG Poland, opowiedzą o swoich doświadczeniach związanych z podnoszeniem efektywność prowadzonych działań przy wykorzystaniu modelu LBG. Ważnym elementem spotkania będą grupy dyskusyjne z udziałem ekspertów, które będą okazją do rozmowy o najważniejszych wyzwaniach i dylematach w obszarze zarządzania zaangażowaniem społecznym i mierzenia jego efektywności.
Konferencja ma charakter zamknięty, a udział w niej jest BEZPŁATNY .
Udział w konferencji wymaga potwierdzenia przez organizatora. Organizator zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.
Partnerami konferencji są: Forum Darczyńców i Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a patronat medialny nad konferencją objęli: odpowiedzialnybiznes.pl, kampaniespołeczne.pl, PRoto.pl, CR Navigator, Purpose, Marketing przy Kawie.
Źródło: sgs.pl