Do kogo należy komunikacja wewnętrzna w organizacji? Gdzie znajduje się granica pomiędzy human resources a public relations? Kiedy powinny te zespoły działać indywidualnie, a w jakich momentach łączyć siły? Dyskusję na ten temat podejmą eksperci debaty podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations.
Wydarzenie odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia br. w Rzeszowie.
Efektywna współpraca pomiędzy human resources a public relations niestety w wielu przedsiębiorstwach istnieje tylko w obszernych strategiach czy wizjach prezesów. – W praktyce zespoły te funkcjonują oddzielenie, bez refleksji, jaką wartość dałaby im integracja. Uświadomienie sobie przez zarządzających konieczności współpracy jest początkiem tworzenia wewnętrznego dialogu i atmosfery sprzyjającej rozwojowi przedsiębiorstwa. Jednak realizacja tych założeń znajduje się po stronie menedżerów. Niestety, ci zamiast współpracować, czasem wolą ze sobą rywalizować – twierdzi pomysłodawca Kongresu, dr Dariusz TWORZYDŁO z Uniwersytetu Wrocławskiego.
Warunkiem udziału w Kongresie jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego (poprzez formularz w formie elektronicznej lub tradycyjnej – w wersji word czy pdf) oraz w OBU PRZYPADKACH dostarczenie KSEROKOPII DOWODU ZAPŁATY najpóźniej do dnia 18 kwietnia 2014 r. (piątek). W przypadku wyczerpania limitu miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń.
Źródło: kongresprofesjonalistow.pl