Łódź Jungle Web 2014 to już trzecia edycja wydarzenia, która przyciąga entuzjastów marketingu internetowego z całej Polski! Konferencja zbudowana jest na profesjonalnych standardach, nie tylko dla studentów, ale również ludzi z branży interaktywnej.
Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem „Web w łeb”. Hasło ma oddawać główną ideę Jungle Web – przekazywanie uczestnikom najnowszej i praktycznej wiedzy branżowej.
Wśród prelegentów będą m.in.:
- Rafał Madycki (Microsoft), który będzie mówił o firmowej sieci społecznościowej Yammer;
- Tomasz Stefko (Ericpol), który poruszy temat projektowania responsywnych stron WWW;
- Małgorzata Bogacka (Atom), która zdradzi, co robić, by sklep internetowy zarabiał.
Partnerzy konferencji będą mówić także o zakresie dopuszczalnego wykorzystania danych, tworzeniu reklamy natywnej i mierzeniu jej efektów, zadaniach community managera, automatyzacji komunikacji, budowaniu wizerunku marki w mediach społecznościowych, rozszerzonej rzeczywistości w technologiach mobilnych, monitoringu Internetu, jakości treści online, usability czy e-PR.
Termin: 24-25 kwietnia 2014.
Udział w konferencji jest bezpłatny – wymagana jest tylko rejestracja na stronie www.
Źródło: jungleweb.pl, marketing-news.pl