Osoby skanujące kody QR z plakatów otrzymają kuponu rabatowe o nominale 30 zł. Łączna pula nagród wynosi 75 tys. zł.
Składając zamówienie za minimum 100 zł zawierające przynajmniej jeden produkt reklamowany na stacji Centrum i rozwiązując zadanie konkursowe, można wygrać roczne darmowe zakupy w tym supermarkecie. Laureat konkursu Frisco dostanie rok zakupów za 13 tys. zł. Przewidziane są też dwie nagrody dodatkowe – każda z nich to rok zakupów o wartości 10,4 tys. zł. Ponadto, wyróżnionych zostanie 100 uczestników, którzy otrzymają bony o nominale 100 zł.
- Naszą premierową akcją w metrze pokazaliśmy, że zakupy spożywcze w sieci mogą być proste, szybkie i wygodne. Wiosną chcemy znów przypomnieć warszawiakom, że w ten sposób można zaoszczędzić sporo czasu. Liczymy, że będzie to atrakcyjne zwłaszcza w kontekście nadchodzących świąt – Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.
Źródło: gomobi.pl