PR CRISIS MANAGEMENT – Program tego spotkania oparty jest na najciekawszych PRowych strategiach działania. Konferencja, to potężna dawka praktycznej wiedzy o zarządzaniu komunikacją w sytuacji kryzysowej-temacie kluczowym i aktualnym dla firm z każdej branży.
Podczas konferencji swoją unikatową wiedzą podzielą się praktycy z firm i instytucji, m.in. Koleje Mazowieckie, Diageo, PLL LOT, Tesco, Legia Warszawa, na co dzień odpowiedzialni za kontakty z mediami, pełniący funkcje Dyrektorów ds. Komunikacji, Rzeczników Prasowych i PR Managerów.
No spotkaniu dowiedzą się Państwo:
- jak tworzyć „żywą” księgę procedur kryzysowych i sprawdzać czy istniejąca działa?
- jak wygląda efektywny kryzysowy PR 3.0 w social media?
- w jakim kierunku zmierza komunikacja z wszechwiedzącym prosumentem?
- jak zmienić kryzys w kryzys idealny i zachować pozytywną dla firmy opinię społeczną?
- jakie są praktyki planowania działań prewencyjnych, które przekute zostały w zyski i znajomość marki?
- jak wykorzystać skuteczne narzędzia wewnętrznego PR, aby zwiększyć zaangażowanie w organizacji?
- jak najlepsi ustalają hierarchię komunikacji z zależności od skomplikowania kryzysowej sytuacji?
- jakie są etapy kryzysu i jakie są praktyki zminimalizowania strat na każdym z nich?
- jak tworzyć program naprawczy dla organizacji?
- jak zapewnić bezpieczeństwo organizacji i zminimalizować ryzyko utraty „dobrej marki”?
Źródło: langas.pl