PR CRISIS MANAGEMENT kryzysowy PR 3.0 – zarządzanie ryzykiem utraty „marki”.

PR CRISIS MANAGEMENT – Program tego spotkania oparty jest na najciekawszych PRowych strategiach działania. Konferencja, to potężna dawka praktycznej wiedzy o zarządzaniu komunikacją w sytuacji kryzysowej-temacie kluczowym i aktualnym dla firm z każdej branży.

Podczas konferencji swoją unikatową wiedzą podzielą się praktycy z firm i instytucji, m.in. Koleje Mazowieckie, Diageo, PLL LOT, Tesco, Legia Warszawa, na co dzień odpowiedzialni za kontakty z mediami, pełniący funkcje Dyrektorów ds. Komunikacji, Rzeczników Prasowych i PR Managerów.

No spotkaniu dowiedzą się Państwo:

  • jak tworzyć „żywą” księgę procedur kryzysowych i sprawdzać czy istniejąca działa?
  • jak wygląda efektywny kryzysowy PR 3.0 w social media?
  • w jakim kierunku zmierza komunikacja z wszechwiedzącym prosumentem?
  • jak zmienić kryzys w kryzys idealny i zachować pozytywną dla firmy opinię społeczną?
  • jakie są praktyki planowania działań prewencyjnych, które przekute zostały w zyski i znajomość marki?
  • jak wykorzystać skuteczne narzędzia wewnętrznego PR, aby zwiększyć zaangażowanie w organizacji?
  • jak najlepsi ustalają hierarchię komunikacji z zależności od skomplikowania kryzysowej sytuacji?
  • jakie są etapy kryzysu i jakie są praktyki zminimalizowania strat na każdym z nich?
  • jak tworzyć program naprawczy dla organizacji?
  • jak zapewnić bezpieczeństwo organizacji i zminimalizować ryzyko utraty „dobrej marki”?

Źródło: langas.pl

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.