Kongres liderów marketingu.

Kongres odbędzie się 11 WRZEŚNIA 2014 W CENTRUM BIZNESOWYM PURE SKY CLUB.

Kongres Liderów Marketingu ON-OFF to rozwiązania i narzędzia uporządkowane w ramach 6 bloków tematycznych oraz sesji pytań i odpowiedzi:

SPÓJNA STRATEGIA KANAŁÓW ON- I OFF-LINOWYCH

Czy spójna strategia marketingowa w kanale off- i on-line jest możliwa? Jak zapewnić, by była kluczowym czynnikiem sukcesu, a nie najczęściej zawodzącym elementem w bieżącej komunikacji marketingowej marki? Jak skutecznie i efektownie łączyć produkty i działania promocyjne w kanale off- i on-line.

OCENA EFEKTYWNOŚCI. KONTROLA WYNIKÓW ROI

Jakich danych, zestawień i mierników wymagać od pracowników i agencji współpracujących. Jak zestawiać ze sobą informacje dotyczące działań marketingowych w obu kanałach, jakie są możliwości oceny wielokanałowej. Jak na tej podstawie podejmować optymalne decyzje biznesowe.

WSPÓŁPRACA Z AGENCJAMI

Jak wybrać agencję, która najlepiej zrealizuje nasz cel biznesowy, czy wybrać jedną „kompleksową” ofertę czy zdecydować się na współpracę z kilkom agencjami. Realne korzyści i zagrożenia dla każdego z rozwiązań. Jak z pozycji dyrektora rozmawiać z przedstawicielami agencji, zadawać pytania, ustalać założenia współpracy i stawki, oceniać przedstawione pomysły, rzeczywistą skuteczność oraz umiejętność kooperacji z firmą, innymi interesariuszami i dostawcami.

PSYCHOLOGIA REKLAMY

Jak skutecznie oceniać projekty i założenia działań marketingowych i e-marketingowych uwzględniając specyfikację zachowań konsumentów? Jak traktować konsumenta w świecie on- i off-line, jak interpretować zmiany jego zachowań. Co kieruje Panem Krzysztofem jako e-klientem, a co konsumentem w sklepie.

TRENDY W MARKETINGU W KANALE OFF- I ON-LINE ORAZ W ŁĄCZENIU TYCH DZIAŁAŃ

Które z lawiny trendów i najnowszych rozwiązań faktycznie zasługują na uwagę? Jak wyprzedzić konkurencję? Jakimi działaniami zaskoczyć klientów i realizować cele biznesowe firmy? Innowacja – co oznacza w praktyce, wszyscy jej chcemy ale nie zawsze mamy odwagę, czy innowacja w marketingu musi oznaczać rewolucję?

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE WYKORZYSTANE ON- I OFF-LINE

Jak przełożyć działania w mediach społecznościowych na działania off-line? Przykłady skutecznego połączenia działań społecznościowych off- i on-line, które przyniosły nie tylko efekt wizerunkowy, ale pozwoliły osiągnąć konkretny efekt biznesowy.

Więcej na on-off.pl

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.