Kongres odbędzie się 11 WRZEŚNIA 2014 W CENTRUM BIZNESOWYM PURE SKY CLUB.
Kongres Liderów Marketingu ON-OFF to rozwiązania i narzędzia uporządkowane w ramach 6 bloków tematycznych oraz sesji pytań i odpowiedzi:
SPÓJNA STRATEGIA KANAŁÓW ON- I OFF-LINOWYCH
Czy spójna strategia marketingowa w kanale off- i on-line jest możliwa? Jak zapewnić, by była kluczowym czynnikiem sukcesu, a nie najczęściej zawodzącym elementem w bieżącej komunikacji marketingowej marki? Jak skutecznie i efektownie łączyć produkty i działania promocyjne w kanale off- i on-line.
OCENA EFEKTYWNOŚCI. KONTROLA WYNIKÓW ROI
Jakich danych, zestawień i mierników wymagać od pracowników i agencji współpracujących. Jak zestawiać ze sobą informacje dotyczące działań marketingowych w obu kanałach, jakie są możliwości oceny wielokanałowej. Jak na tej podstawie podejmować optymalne decyzje biznesowe.
WSPÓŁPRACA Z AGENCJAMI
Jak wybrać agencję, która najlepiej zrealizuje nasz cel biznesowy, czy wybrać jedną „kompleksową” ofertę czy zdecydować się na współpracę z kilkom agencjami. Realne korzyści i zagrożenia dla każdego z rozwiązań. Jak z pozycji dyrektora rozmawiać z przedstawicielami agencji, zadawać pytania, ustalać założenia współpracy i stawki, oceniać przedstawione pomysły, rzeczywistą skuteczność oraz umiejętność kooperacji z firmą, innymi interesariuszami i dostawcami.
PSYCHOLOGIA REKLAMY
Jak skutecznie oceniać projekty i założenia działań marketingowych i e-marketingowych uwzględniając specyfikację zachowań konsumentów? Jak traktować konsumenta w świecie on- i off-line, jak interpretować zmiany jego zachowań. Co kieruje Panem Krzysztofem jako e-klientem, a co konsumentem w sklepie.
TRENDY W MARKETINGU W KANALE OFF- I ON-LINE ORAZ W ŁĄCZENIU TYCH DZIAŁAŃ
Które z lawiny trendów i najnowszych rozwiązań faktycznie zasługują na uwagę? Jak wyprzedzić konkurencję? Jakimi działaniami zaskoczyć klientów i realizować cele biznesowe firmy? Innowacja – co oznacza w praktyce, wszyscy jej chcemy ale nie zawsze mamy odwagę, czy innowacja w marketingu musi oznaczać rewolucję?
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE WYKORZYSTANE ON- I OFF-LINE
Jak przełożyć działania w mediach społecznościowych na działania off-line? Przykłady skutecznego połączenia działań społecznościowych off- i on-line, które przyniosły nie tylko efekt wizerunkowy, ale pozwoliły osiągnąć konkretny efekt biznesowy.
Więcej na on-off.pl