W książce „Lojalność 3.0” założyciel Bunchball, Rajat Paharia, opisuje metody zyskania na konkurencyjności. Paharia tłumaczy, w jaki sposób zbudować system napędzany ludzką motywacją i technologią cyfrową, który będzie stymulował stałe uczucie przywiązania i zaangażowania wśród klientów, pracowników i partnerów.
Lojalność 3.0 uzbroi czytelnika w niezbędną wiedzę do zbudowania programu lojalnościowego, dzięki któremu twoja firma zyska przewagę na rynku.
Dzięki tej książce między innymi:
– zapoznasz się z fundamentami strategii osiągnięcia długoterminowej lojalności, czyli motywacją, potęgą danych oraz grywalizacją,
– zrozumiesz jak stymulować zaangażowanie, naukę i rozwijanie umiejętności na podstawie studium przypadku dotyczącego najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw, które już stosują metody Lojalności 3.0,
– krok po kroku przejdziesz przez proces planowania, projektowania, budowania i optymalizacji twojego programu lojalnościowego.
Pora porzucić tradycyjne programy i zacząć traktować swoich interesariuszy poważnie, aby oni również zaczęli traktować poważnie twoją firmę.
Wykorzystaj zasady grywalizacji i potęgę danych, aby przenieść swój program lojalnościowy na wyższy poziom.
Więcej na mtbiznes.pl