VII edycja Kongresu Sprzedaż – „Strategia, rozwój, zespół”

VII edycja Kongresu Sprzedaż odbędzie się 21 i 22 kwietnia pod hasłem: „Strategia, rozwój, zespół”. Eksperci z całej Polski, ale również z zagranicy, postarają się wspólnie odpowiedzieć na najbardziej nurtujące pytania dla obszaru sprzedaży

– m.in. jakie strategie wyznaczały zwycięzców w obszarze sprzedaży w roku 2014 i które z nich ukierunkują sprzedaż w roku kolejnym? Czy rozwój technologiczny w firmie zawsze idzie w parze z podniesieniem efektywności sprzedaży i w jaki sposób można połączyć te dwie wartości, czy też – jak skutecznie zarządzać zespołem sprzedażowym, by wyłonić liderów i stworzyć silną drużynę?

Kongres Sprzedaż jest cyklicznym spotkaniem decydentów sprzedaży, będącym polem wymiany doświadczeń i praktycznych rozwiązań, które warto wdrożyć w każdej firmie.

Jest również miejscem nawiązywania nowych cennych kontaktów biznesowych i inspiracji.

Miejsce kongresu

RADISSON BLU SOBIESKI HOTEL

Plac Artura Zawiszy 1
02-025 Warszawa

 

Więcej na kongressprzedaz.pl

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.