adUniverse 2015 to II edycja wydarzenia poświęconego interaktywnej reklamie. Zmiany na rynku jakie obserwujemy od kilku lat, pojawienie się nowych narzędzi emisji, zakupu, targetowania reklam, nowych kanałów emisji, wymaga od graczy rynkowych coraz szybszego adaptowania nowych trendów i wykorzystania specjalistycznej wiedzy rynkowej, pozwalającej zdobywać przewagę nad konkurencją. Coraz częściej bowiem o efektywności działań marketingowych zadecyduje unikalne połączenie wielu czynników, dla których wspólnym mianownikiem będzie zaawansowana technologia.
- 2 dni konferencji!
- bloki case studies!
- warsztaty i szkolenia!
- nowe działania networkingowe!
adUniverse to wydarzenie mające na celu pokazanie całego ekosystemu reklamy interaktywnej, gdzie miejsce na prezentację usług i narzędzi będą mieli najważniejsi gracze na polskim rynku, dostawcy technologii targetowania reklam, zaawansowanych silników rekomendacyjnych, systemów marketing automation oraz email marketingu, platform zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowych, przedstawiciele domów mediowych, sieci reklamowych, agencji interaktywnych.
Konferencja odbędzie się 3 – 4 marca w Warszawie.
Więcej na 2015.aduniverse.pl