Jak sprawnie zarządzać doświadczeniem klienta B2B i B2C?

CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT W PRAKTYCE

Czyli jak sprawnie zarządzać doświadczeniem klienta B2B i B2C III edycja

11-12 lutego 2015 r., Warszawa, Hotel Westin

To wydarzenie będzie w całości poświęcone zagadnieniom dotyczących CEM. Będzie to okazja do wymiany doświadczeń i zapoznania się z najciekawszymi rozwiązaniami na rynku Call/Contact Center w ostatnim czasie.

W roli prelegentów pojawią się zarówno eksperci, jak i wieloletni praktycy z takich firm jak: Provident Polska, Alior Bank, Grupa Pracuj, Orange, mBank, P4, Bank BGŻ.

Na spotkaniu poruszone zostaną tematy:

  • Customer Experience – jak badać, co jest istotne
  • „Jakość czy jakość? Rola jakości w budowaniu relacji z Klientem”
  • Human Experience – doświadczenia i emocje Klienta zaczynają się wewnątrz organizacji! Jak zdobyć serca i umysły pracowników?
  • Blaski i cienie CXM w badaniach i wdrożeniach
  • Znaczenie Customer Experience we wdrożeniu i rozwoju usługi Ekspert online
  • Badania w Customer Experience Management: jak to robić i kiedy organizacja może mieć z nich wartości?
  • Customer Experience czyli próby poszukiwania najlepszych rozwiązań w bardzo szybko zmieniającym się otoczeniu.

Dokładniejsze informacje można uzyskać pod adresem: aleksander.hakobyan@bmspolska.pl lub pod numerem telefonu 22 412 50 62.

Marketer+ jest patronem medialnym wydarzenia.

 

Źródło: Marketer+

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.