CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT W PRAKTYCE
Czyli jak sprawnie zarządzać doświadczeniem klienta B2B i B2C III edycja
11-12 lutego 2015 r., Warszawa, Hotel Westin
To wydarzenie będzie w całości poświęcone zagadnieniom dotyczących CEM. Będzie to okazja do wymiany doświadczeń i zapoznania się z najciekawszymi rozwiązaniami na rynku Call/Contact Center w ostatnim czasie.
W roli prelegentów pojawią się zarówno eksperci, jak i wieloletni praktycy z takich firm jak: Provident Polska, Alior Bank, Grupa Pracuj, Orange, mBank, P4, Bank BGŻ.
Na spotkaniu poruszone zostaną tematy:
- Customer Experience – jak badać, co jest istotne
- „Jakość czy jakość? Rola jakości w budowaniu relacji z Klientem”
- Human Experience – doświadczenia i emocje Klienta zaczynają się wewnątrz organizacji! Jak zdobyć serca i umysły pracowników?
- Blaski i cienie CXM w badaniach i wdrożeniach
- Znaczenie Customer Experience we wdrożeniu i rozwoju usługi Ekspert online
- Badania w Customer Experience Management: jak to robić i kiedy organizacja może mieć z nich wartości?
- Customer Experience czyli próby poszukiwania najlepszych rozwiązań w bardzo szybko zmieniającym się otoczeniu.
Dokładniejsze informacje można uzyskać pod adresem: aleksander.hakobyan@bmspolska.pl lub pod numerem telefonu 22 412 50 62.
Marketer+ jest patronem medialnym wydarzenia.
Źródło: Marketer+