Jak istotna jest komunikacja z Klientem wie każde przedsiębiorstwo. Każde jednak może wybrać inne kanały oraz narzędzia dotarcia i utrzymania relacji z kontrahentami, przez co ich skuteczność oceniana jest dopiero w późniejszych etapach.
Wśród wielu dostępnych narzędzi warto wybrać odpowiednie dla siebie.
Konferencja Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie – trendy, kanały, narzędzia, odbędzie się 17 lutego 2015r. w Warszawie.
Grupa docelowa:
- Kadra zarządzająca pracownikami (korzystającymi z technologii informatycznych) oraz działem IT
- Osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej
- Osoby zajmujące się zarządzaniem wiedzą (przepływ wiedzy i informacji w firmie)
- Kierownicy działów komunikacji, osoby odpowiedzialne za optymalizację procedur nawiązywania kontaktów i porozumiewania się
- Kierownicy działów integracji systemów IT
- Kierownicy działów obsługi klienta, Call Center
- Osoby odpowiedzialne za automatyzację oraz optymalizację procesów biznesowych
- Osoby z działów marketingu, PR, HR / zarządzanie personelem / kadr,
- Dyrektorzy działów handlowych, osoby odpowiedzialne za realizację planów sprzedażowych
Warunki udziału:
Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób.
Więcej na successpoint.pl