III Business Communication Forum 2015

W ciągu jednego dnia, 15 kwietnia w Warszawie, zaproszeni praktycy biznesu, czołowi polscy przedsiębiorcy oraz uznani trenerzy biznesu i doradcy podzielą się swoimi doświadczeniami oraz praktycznymi wskazówkami.

III edycja Business Communication Forum to dyskusje, wystąpienia i rozmowy. To pierwsze i jedyne jak do tej pory w Polsce spotkanie dedykowane trzem najbardziej istotnym elementom wpływającym na kondycję finansową firmy.
To 3 bloki tematyczne i zagadnienia:

KOMUNIKACJA ZEWNĘTRZNA

  • Content vs. context
  • Zarządzanie kryzysem w mediach społecznościowych
  • Synergia działań – jak połączyć offline z online
  • Jak sprawdzić efektywność działań

KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA

  • Komunikacja w procesie wdrażania norm jakościowych, certyfikatów, etc.
  • Marka pracodawcy przez pryzmat marki osobistej
  • Komunikacja a różnorodność w organizacji
  • Media społecznościowe w komunikacji wewnętrznej

ROZWÓJ BIZNESU I OBSŁUGA KLIENTA

  • Customer intelligence
  • Angażowanie mobilnych pracowników
  • „Zerowy Moment Prawdy”
  • Aplikacje mobilne w rozwoju biznesu
  • Customer Experience w sieci

Kto powinien uczestniczyć:

  • CEO, CMO
  • Dyrektor ds. komunikacji / Marketingu & PR / Sprzedaży / Business Development
  • Eksperci ds. Budowania wizerunku
  • Osoby odpowiedzialne za komunikację zewnętrzną jak i wewnętrzną, rozwój biznesu i sprzedaż
  • Dziennikarze
  • Wykładowcy szkół wyższych
  • Studenci szkół wyższych, studiów podyplomowych, doktoranckich i MBA.

Więcej na: bucom.pl

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.