W ciągu jednego dnia, 15 kwietnia w Warszawie, zaproszeni praktycy biznesu, czołowi polscy przedsiębiorcy oraz uznani trenerzy biznesu i doradcy podzielą się swoimi doświadczeniami oraz praktycznymi wskazówkami.
III edycja Business Communication Forum to dyskusje, wystąpienia i rozmowy. To pierwsze i jedyne jak do tej pory w Polsce spotkanie dedykowane trzem najbardziej istotnym elementom wpływającym na kondycję finansową firmy.
To 3 bloki tematyczne i zagadnienia:
KOMUNIKACJA ZEWNĘTRZNA
- Content vs. context
- Zarządzanie kryzysem w mediach społecznościowych
- Synergia działań – jak połączyć offline z online
- Jak sprawdzić efektywność działań
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
- Komunikacja w procesie wdrażania norm jakościowych, certyfikatów, etc.
- Marka pracodawcy przez pryzmat marki osobistej
- Komunikacja a różnorodność w organizacji
- Media społecznościowe w komunikacji wewnętrznej
ROZWÓJ BIZNESU I OBSŁUGA KLIENTA
- Customer intelligence
- Angażowanie mobilnych pracowników
- „Zerowy Moment Prawdy”
- Aplikacje mobilne w rozwoju biznesu
- Customer Experience w sieci
Kto powinien uczestniczyć:
- CEO, CMO
- Dyrektor ds. komunikacji / Marketingu & PR / Sprzedaży / Business Development
- Eksperci ds. Budowania wizerunku
- Osoby odpowiedzialne za komunikację zewnętrzną jak i wewnętrzną, rozwój biznesu i sprzedaż
- Dziennikarze
- Wykładowcy szkół wyższych
- Studenci szkół wyższych, studiów podyplomowych, doktoranckich i MBA.
Więcej na: bucom.pl