Generation Mobile 2015 to już IV edycja konferencji zorganizowanej po raz pierwszy w marcu 2012 w Warszawie przez Antyweb iNoNoobs poświęconej błyskawicznie rosnącemu rynkowi mobilnemu. Tym razem organizatorzy pokażą najistotniejsze dla rynku informacje i projekty, które mogą być istotne praktycznie dla każdej firmy ze względu na zasięg mobilnej rewolucji.
Czy można sobie wyobrazić lepsze urządzenie do komunikacji z naszymi klientami? Czy jest lepsze miejsce na dotarcia z naszą ofertą? Czy płatności mobilne czy ID w dalszej perspektywie nie pozbawią nas portfela zastępując go daleko bardziej uniwersalnym urządzeniem? Patrząc na perspektywy, które stoją przed tym rynkiem, zarówno urządzeń jak i oprogramowania praktycznie każda firma czy organizacja powinna przygotowywać się działania. Konkurencja w tym segmencie będzie ogromna.
Ruch na stronach mobilnych to już ponad 15% globalnego ruchu w internecie i dynamicznie rośnie. 45% transakcji na amerykańskim Grouponie pochodzi z mobile, 15% transakcji PayPal pochodzi z mobile i ta liczba rośnie dynamicznie. Sprzedaż mobilna będzie kluczową w najbliższym czasie i praktycznie każda firma musi przygotować strategię na tą nadchodzącą rewolucję!
Uczestnicy Generation Mobile 2015
- osoby wdrażające strategię mobilną w firmach i organizacjach,
- portale, sklepy, wydawnictwa, serwisy social media,
- startupy, Venture capitals, business angels,
- działy sprzedaży, produkcji, marketingu, hr w firmach i organizacjach,
- osoby odpowiedzialne za komunikację mobilną,
- firmy dostarczające treści na urządzenia mobilne,
- producenci aplikacji, agencje reklamowe i mobilne,
Konferencja odbędzie się 19-20 maja 2015r. w Warszawie.
Więcej na 2015.generationmobile.pl