Celem Customer Congress jest stworzenie platformy wymiany doświadczeń pomiędzy osobami zarządzającymi Departamentami Obsługi Klienta i Contact Center.
Customer Experience to doświadczenia klienta, które związane są z Twoją firmą. To wrażenia zarówno pozytywne jak i negatywne, ale to czy będą one wyjątkowe czy przeciętne, zależy od Ciebie.
Jak sprawić, aby klienci byli w 100% zadowoleni?
Coraz większą rolę stanowią rozwiązania technologiczne: innowacyjne kanały komunikacji z klientem wykorzystujące social media, kanały mobilne i wideo. Kluczowe obecnie staje się również podążanie za potrzebami klientów.
Różnorodne formy prowadzenia zajęć mają na celu umożliwienie uczestnikom nie tylko czerpanie wiedzy z inspirujących wystąpień, ale również dyskusje przy stołach eksperckich oraz zdobywanie specjalistycznej wiedzy podczas warsztatów.
28-30 września 2015 roku, Hotel Mercure Warszawa Centrum
Więcej na customercongress.pl