Trzecia edycja Marketing Festivalu odbędzie się w dniach 26-28 listopada w Brnie. Wydarzenie skupi się głównie na ekskluzywnych treściach prelekcji i wzmocnieniu współpracy marketerów z Czech oraz z zagranicy.
Czterodniowy program konferencji będzie skoncentrowany wokół marketingu cyfrowego, nie omijając jednak tematyki reklamy tradycyjnej. W zakresie marketingu internetowego zostaną poruszone kwestie analityki internetowej, SEO, PPC, reklamy i sieci społecznościowych. Oprócz wykładów i warsztatów uczestnicy mogą spodziewać się obszernego programu dodatkowego i wyjątkowej mobilnej aplikacji przeznaczonej do nawiązywania znajomości.
Specjalistyczne warsztaty w dyskretnej i przyjaznej atmosferze umożliwią spotkanie z prelegentami twarzą w twarz podczas ich codziennej pracy, a każdy uczestnik będzie mógł skorzystać z przewodnika online, który dostarczy informacji na temat interesujących miejsc w Brnie – zabytkowej stolicy Południowych Moraw.
Marketer+ jest patronem medialnym wydarzenia.
Źródło: marketerplus.pl
Więcej na www.marketingfestival.cz/en