Firmy od zawsze analizowały swoje działania. Wcześniej nie miały jednak odpowiednich narzędzi ani dostępu do tak olbrzymiej ilości danych. Bez wsparcia technologicznego przedstawiciele nie byliby w stanie zgromadzić tak wielu informacji, pochodzących z tak wielu wartościowych źródeł. Trzeba pamiętać, że praca przedstawiciela w terenie nie polega tylko na zbieraniu zamówień. Dyrektor handlowy i marketingu czy kierownik regionalny – w oparciu o dostępne dane i dysponując odpowiednimi rozwiązaniami technologicznymi – są w stanie budować, weryfikować i modyfikować strategie rozwoju.
Konferencja „Wzrost efektywności sprzedaży, marketingu, promocji przy użyciu narzędzi BI i technologii mobilnych” już 8 września w Warszawie.
Proponowane zagadnienia tematyczne:
– Business Intelligence – prawda i mity
– Podniesienie efektywności sprzedaży, marketingu i promocji dzięki narzędziom opartym na BI
– Podniesienie efektywności sprzedaży, marketingu i promocji dzięki rozwiązaniom mobilnym
– Aplikacje mobilne w symbiozie z BI
– BI w tabletach i smartfonach
Więcej na multiexpo.pl