Pierwszoplanowym narzędziem pozwalającym na wypromowanie portalu internetowego są marketingowe metody obsługi klienta i sprzedaży operujące szerokim wachlarzem wykorzystywanych narzędzi i instrumentów promocji danego podmiotu, którego ważnym miejscem działalności jest globalna sieć Internet.
Celem konferencji jest dyskusja na temat dzisiejszego modelu marketingu internetowego i e-biznesu oraz prezentacja osiągnięć w zakresie aktualnych instrumentów, strategii i metod wykorzystywanych w sieciowym marketingu i e-przedsiębiorstwie.
ZAKRES TEMATYCZNY KONFERENCJI, m.in.:
Bezpieczeństwo transakcji elektronicznych Black i White Hat SEO Content marketing E-auction (aukcje internetowe) E-mail marketing E-procurement (internetowe zaopatrzenie) E-shop (sklep internetowy) Google AdSense Google AdWords |
Google Analytics Google Webmaster Tools (Search Console) Konsulting informatyczny Link building Luka e-organizacyjna w Polsce Luka e-technologiczna w Polsce Majestic SEO Marka w Internecie Marketing mobilny |
Marketing partnerski Marketing w sieci Optymalizacja witryny Outsourcing informatyczny Platformy WordPress, Joomla, Drupal Reklama internetowa Relacje w e-biznesie (np. B2B, B2C, C2C itp.) Remarketing Social Media Zmiany w algorytmie Google |
Konferencja odbędzie się 19 marca 2016 – Gdańsk, Hotel Beethoven
Więcej na exante.com.pl