Forum In-Store Customer Experience to pierwsze w Polsce branżowe spotkanie profesjonalistów – top managerów odpowiedzialnych za strategie i standardy sprzedaży in-store w sieciach handlowych non-food.
Cel forum:
Organizatorzy chcą dzięki wymianie inspiracji, doświadczeń i wizji wypracować rozwiązania prowadzące do wzrostu poziomu konwersji i sprzedaży w sklepach stacjonarnych przy jednoczesnym zadbaniu o pozytywne doświadczenia zakupowe klienta.
Cel zostanie osiągnięty poprzez:
- połączenie dotychczasowej, starannie budowanej wiedzy o preferencjach konsumenta z najnowszą technologią,
- dostarczanie pozytywnych doświadczeń związanych z łatwością i jakością zakupów na każdym z etapów procesu zakupowego,
- podnoszenie poziomu jakości obsługi i łatwości przemieszczania się klienta pomiędzy wieloma kanałami łączącymi światy on i offline.
21.10.2015, Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, 00-906, Warszawa
Źródło : Marketer +
Więcej na : in-store-forum.com