Forum In-Store Customer Experience

Forum In-Store Customer Experience to pierwsze w Polsce branżowe spotkanie profesjonalistów – top managerów odpowiedzialnych za strategie i standardy sprzedaży in-store w sieciach handlowych non-food.

Cel forum:

Organizatorzy chcą dzięki wymianie inspiracji, doświadczeń i wizji wypracować rozwiązania prowadzące do wzrostu poziomu konwersji i sprzedaży w sklepach stacjonarnych przy jednoczesnym zadbaniu o pozytywne doświadczenia zakupowe klienta.

Cel zostanie osiągnięty poprzez:

  • połączenie dotychczasowej, starannie budowanej wiedzy o preferencjach konsumenta z najnowszą technologią,
  • dostarczanie pozytywnych doświadczeń związanych z łatwością i jakością zakupów na każdym z etapów procesu zakupowego,
  • podnoszenie poziomu jakości obsługi i łatwości przemieszczania się klienta pomiędzy wieloma kanałami łączącymi światy on i offline.

21.10.2015,  Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, 00-906, Warszawa

Źródło : Marketer +

Więcej na : in-store-forum.com

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.