Konferencja Churn & Retention już od 4 lat integruje praktyków odpowiadających za zarządzanie migracją klientów i działania utrzymaniowe.
To unikalne na rynku miejsce wymiany doświadczeń, analizy case studies, dyskusji i wspólnych ćwiczeń w zakresie sprawdzonych metod i narzędzi, pomiędzy profesjonalistami„od których zależy przyszły kształt rynku usług w Polsce”.
Celem spotkania – jak co roku – jest dostarczenie gotowych rozwiązań ale i inspiracji prowadzących do zmniejszenia poziomu odpływu Klientów i tym samym zabezpieczanie przychodów firm uczestników.
Dlaczego warto?
Jedyne na rynku spotkanie dedykowane kluczowemu wyzwaniu firm, których biznes oparty jest na dużych bazach danych klientów – czyli działaniom retencyjnym.
Program oparty na tematach wskazanych przez ekspertów w wywiadach i ankietach.
Formuła spotkania rozwijana z roku na rok, tym razem: case studies, analiza konkretnych kampanii i wspólne układanie scenariuszy kampanii retencyjnych w podziale na branże.
17.11.2015 – 18.11.2015 Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott, ul. Żwirki i Wigury 1, 00-906
Więcej na konferencja-churn.com