Tegoroczna edycja wychodzi poza wąsko rozumiany marketing internetowy. Jej hasło brzmi „Komunikacja naprawdę zintegrowana”. Stratedzy i praktycy będą rozmawiać o tym, że rosnące usieciowienie umożliwia integrowanie komunikacji marketingowej na zupełnie nowym poziomie.
Praktyczne wdrożenia augmented reality, czyli rozszerzonej rzeczywistości. Rozwój całej plejady serwisów społecznościowych – nie tylko Facebooka. Gwałtowny wzrost możliwości analizy i planowania reklam. Łączenia wszystkich kontaktów z marką w procesy i cykle. Wreszcie rewolucyjne rozwiązania, jak np. sensory niskoenergetyczne.
I o tym będzie najbliższa konferencja Internet ASAP. Jej tematyka będzie obejmować m.in. sposoby i parametry pomiaru wyników komunikacji (prof. R. Kozielski, M. Szczupak), wpływ rewolucji cyfrowej na strategię marek (M. Tesławski), łączenie online z offline w celu „domknięcia” sprzedaży (A. Chojnacka, K. Kobiela), czynnik czasu w nowych warunkach komunikacji (Ł. Wala), nowości techniczne i przykłady ich zastosowań w badaniach (K. Zerka), planowaniu mediów (M. Łukasiewicz), kampaniach (A. Krok). Program wciąż jest uzupełniany.
Data i miejsce konferencji:
Więcej na internetasap.pl
Źródło: marketerplus.pl