Customer Experience – podróż przez doświadczenia klienta.

Celem Customer Congress jest stworzenie platformy  wymiany  doświadczeń  pomiędzy  osobami zarządzającymi Departamentami Obsługi Klienta i Contact Center. 

Customer Experience to doświadczenia klienta, które związane są z Twoją firmą. To wrażenia zarówno pozytywne jak i negatywne, ale to czy będą one wyjątkowe czy przeciętne, zależy od Ciebie.

Jak sprawić, aby klienci byli w 100% zadowoleni? 

Coraz większą rolę stanowią rozwiązania technologiczne:  innowacyjne  kanały  komunikacji z klientem wykorzystujące social media, kanały mobilne i wideo. Kluczowe obecnie staje się również podążanie za potrzebami klientów.

Różnorodne formy prowadzenia zajęć mają na celu umożliwienie uczestnikom nie tylko czerpanie wiedzy  z  inspirujących  wystąpień,  ale również dyskusje przy stołach eksperckich oraz zdobywanie specjalistycznej  wiedzy  podczas warsztatów.

28-30 września 2015 roku, Hotel Mercure Warszawa Centrum

Więcej na customercongress.pl

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.