19 listopada w warszawskim hotelu Sofitel Victoria odbędzie się 10 jubileuszowa edycja najbardziej rozpoznawalnego i praktycznego wydarzenia marketingowego w Polsce. Znakomici mówcy i warsztatowa formuła to cechy wyróżniające Kongres organizowany przez redakcję Magazynu Online Marketing Polska.
W programie m.in.:
- Facebook Ads – W jaki sposób docierać do wybranych grup docelowych oraz konkretnych użytkowników na Facebooku?
- Google Analytics – W jaki sposób wykorzystać Google Analytics do optymalizacji kampanii SEO – maksymalizacja liczby użytkowników strony i konwersji z reklamy online.
- Google AdWords – Jak krok po kroku przygotować wzorcową kampanię, która zwiększy zwrot z inwestycji przy jednoczesnym obniżeniu poniesionych kosztów?
- Content Marketing – Jak tworzyć atrakcyjne treści, które angażują użytkowników i zajmują czołowe pozycje w wyszukiwarce Google?
- Pozyskiwanie leadów – Jak przygotować formularz kontaktowy, który zachęci użytkowników do pozostawienia danych? Jak zabezpieczyć się przed podawaniem fałszywych danych przez użytkowników?
- E-mail marketing – Jak właściwie przygotować treść, temat wiadomości i kreacje, aby użytkownikowi chciało się czytać emaile handlowe?
- Automatyzacja marketingu – Jak wykorzystać marketing automation do monitorowania zachowania klienta w całym procesie marketingowo – sprzedażowym? Identyfikacja osób wchodzących na stronę, frazy i źródła wejść.
- Pozycjonowanie – W jaki sposób zabezpieczyć się przed spadkiem w wynikach wyszukiwania w 2015/2016 roku?
- Video, You Tube – Konwersje? Leady? Jak zmierzyć i optymalizować video pod kątem celów kampanii? Jaki kontent dystrybuować w sieci?
- Remarketing – Jak wykorzystać remarketing do odzyskania utraconych klientów i zwiększyć sprzedaż? – sprawdzone rozwiązania.
- Marketing mobilny – Jak dotrzeć do klientów na których nam zależy i przekonać ich do zakupów m – commerce? Różne sposoby na komunikację w mobile – przykłady i pomysły.
- E – commerce – Jak sprawić, aby klienci wraca do nas, a nie do konkurencji? Sprawdzone pomysły na wzrost lojalności klientów sklepów internetowych.
Źródło: marketerplus.pl
Więcej na kongres-online.pl