Marketing internetowy i e-biznes – teoria i praktyka

Pierwszoplanowym narzędziem pozwalającym na wypromowanie portalu internetowego są marketingowe metody obsługi klienta i sprzedaży operujące szerokim wachlarzem wykorzystywanych narzędzi i instrumentów promocji danego podmiotu, którego ważnym miejscem działalności jest globalna sieć Internet.

Celem konferencji jest dyskusja na temat dzisiejszego modelu marketingu internetowego i e-biznesu oraz prezentacja osiągnięć w zakresie aktualnych instrumentów, strategii i metod wykorzystywanych w sieciowym marketingu i e-przedsiębiorstwie.

ZAKRES TEMATYCZNY KONFERENCJI, m.in.:

Bezpieczeństwo transakcji elektronicznych
Black i White Hat SEO
Content marketing
E-auction (aukcje internetowe)
E-mail marketing
E-procurement (internetowe zaopatrzenie)
E-shop (sklep internetowy)
Google AdSense
Google AdWords
Google Analytics
Google Webmaster Tools (Search Console)
Konsulting informatyczny
Link building
Luka e-organizacyjna w Polsce
Luka e-technologiczna w Polsce
Majestic SEO
Marka w Internecie
Marketing mobilny
Marketing partnerski
Marketing w sieci
Optymalizacja witryny
Outsourcing informatyczny
Platformy WordPress, Joomla, Drupal
Reklama internetowa
Relacje w e-biznesie (np. B2B, B2C, C2C itp.)
Remarketing
Social Media
Zmiany w algorytmie Google

Konferencja odbędzie się 19 marca 2016 – Gdańsk, Hotel Beethoven

Więcej na exante.com.pl

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.