Efektywny e-mail marketing opiera się na odpowiedniej segmentacji i zaawansowanej indywidualizacji treści. Prelegenci III. edycji WarsawEmailSummit podzielą się praktyczną wiedzą i przedstawią skuteczne kampanie z punktu widzenia Marketera. Swoje Case Studies zaprezentują międzynarodowe firmy, które od lat skutecznie realizują e-mail i Omnichannel-Marketing.
Eksperci z różnych branż podzielą się z uczestnikami swoim Know-How, wskazując na czynniki zapewniające osiągnięcie sukcesu, wzrost sprzedaży oraz optymalizację procesów, mających na celu usprawnienie działań zarówno online- jak i offline’owych!
Uczestnicy WarsawEmailSummit zapoznają się między innymi z najnowszymi Case Studies dotyczącymi takich tematów, jak rekomendacje, personalizacja, Marketing Automation, Big Data, Video-Email czy Omnichannel-Marketing.
01.10.2015, Warszawa – Space Club
Organizator: optivo GmbH / Sp. z o.o.
Źródło: marketerplus.pl
Więcej na warsawemailsummit.pl