Od tego, jak funkcjonuje dział sprzedaży zależy sukces każdej firmy. To handlowcy pracują na jej wizerunek, rentowność i realizację celów budżetowych, a osiągane przez nich wyniki przekładają się na ocenę pracy szefa sprzedaży.
Praktyczna formuła wystąpień – każdy z prelegentów przygotowuje swoje wystąpienie wg schematu: opis problemu – rozwiązanie – trudności, które pojawiły się podczas wdrażania rozwiązania – efekty/ wnioski.
Plan i program Forum – aby jak najlepiej dostosować program Forum do potrzeb i oczekiwań uczestników, tematykę, rozkład i długość poszczególnych wystąpień oraz przerw organizatorzy zaplanowali w oparciu o wyniki ankiety przeprowadzonej wśród uczestników poprzedniej edycji Forum.
Dyżury eksperckie – w trakcie trwania Forum uczestnicy będą mieli możliwość indywidualnych konsultacji z ekspertami ds. zarządzania zespołami sprzedażowymi w specjalnym punkcie konsultacyjnym.
Tylko sprawdzone rozwiązania – prelegenci podczas swoich wystąpień przedstawią case study z wdrożenia działań zwiększających efektywność zespołów sprzedażowych w firmach: produkcyjno-usługowej, projektowo-budowlanej, samochodowej, FMCG, finansowej.
Prelegenci – szefowie sprzedaży mogący pochwalić się wymiernymi sukcesami.
Nowe miejsce – Forum odbędzie się w Hotelu Airport Okęcie w Warszawie. Dodatkowo uczestnicy Forum, którzy zechcą skorzystać z noclegu w hotelu, mogą liczyć na specjalne rabaty.
WARSZAWA – 19-20 listopada 2015
Więcej na kongres-sprzedazowy.explanator.pl