Packaging: Marketing & Technology

W prawie 60 % przypadków to opakowanie decyduje o zainteresowaniu produktem – coraz częściej uważa się je za jedno z najtańszych narzędzi reklamy. Kluczowe jest więc takie zaprojektowanie i wykonanie opakowania, aby działało na psychikę kupującego, zmuszając go do świadomego lub podświadomego wyboru produktu.

  1. Co koniecznie brać pod uwagą przy projektowaniu i wykonywaniu opakowania, aby stało się ważnym instrumentem marketingu i gwarantowało sukces sprzedażowy?
  2. Jak szukać ułatwień logistycznych i rozwiązań technicznych które zoptymalizują współpracę z dostawcą opakowań?
  3. Jak z korzyścią dla produktu zadbać o „obudowanie opakowania”: digitalizacja, interaktywne etykiety, treści i kody odsyłające do mediów społecznościowych?
  4. W jaki sposób szybciej niż konkurencja dostrzec i wykorzystać zagraniczne trendy: kolory, formy, materiały?
  5. Jakie są obecne wymogi dotyczące bezpieczeństwa opakowania i jak zminimalizować koszty przy zastosowaniu najnowszych technologii?

Organizatorzy zapraszają na jedyne tak merytoryczne i fachowe spotkanie – podczas którego rozmawiać będą o trendach opakowaniowych, pokażą co sprawdza się za granicą i wyposażą uczestników w konkretne narzędzia, które można od ręki zastosować w codziennej praktyce.

27.11.2015 Warszawa

Więcej na instytutpwn.pl

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.