II Kongres Liderów Marketingu ON-OFF

II edycja Kongresu Liderów Marketingu ON-OFF to aż 6 różnych bloków tematycznych oraz sesja pytań i odpowiedzi w gronie profesjonalistów.

BLOK I
SPÓJNA STRATEGIA KANAŁÓW ON- I OFF-LINOWYCH
Jak zapewnić, by była kluczowym czynnikiem sukcesu, a nie najczęściej zawodzącym elementem w bieżącej komunikacji marketingowej marki? Jak skutecznie i efektownie łączyć produkty i działania promocyjne w kanale off- i on-line.

BLOK II
OCENA EFEKTYWNOŚCI. KONTROLA WYNIKÓW ROI
To fakt! Z powodzeniem można kontrolować wymierne efekty działań zarówno marketingu off- i on-line. Jakich danych, zestawień i mierników wymagać od pracowników i agencji współpracujących. Jak zestawiać ze sobą informacje dotyczące działań marketingowych w obu kanałach, jakie są możliwości oceny wielokanałowej. Jak na tej podstawie podejmować optymalne decyzje biznesowe.

BLOK III
WSPÓŁPRACA Z AGENCJAMI
Jak wybrać agencję, która najlepiej zrealizuje nasz cel biznesowy, czy wybrać jedną „kompleksową” ofertę czy zdecydować się na współpracę z kilkom agencjami. Realne korzyści i zagrożenia dla każdego z rozwiązań. Jak z pozycji dyrektora rozmawiać z przedstawicielami agencji, zadawać pytania, ustalać założenia współpracy i stawki, oceniać przedstawione pomysły, rzeczywistą skuteczność oraz umiejętność kooperacji z firmą, innymi interesariuszami i dostawcami.

BLOK IV
PSYCHOLOGIA REKLAMY
Jak skutecznie oceniać projekty i założenia działań marketingowych i e-marketingowych uwzględniając specyfikację zachowań konsumentów? Jak traktować konsumenta w świecie on- i off-line, jak interpretować zmiany jego zachowań. Co kieruje Panem Krzysztofem jako e-klientem, a co konsumentem w sklepie. Elementy NLP i manipulacji w reklamie, które mogą łączyć działania on- i off-linowe.

BLOK V
TRENDY W MARKETINGU W KANALE OFF- I ON-LINE ORAZ W ŁĄCZENIU TYCH DZIAŁAŃ
Które z lawiny trendów i najnowszych rozwiązań faktycznie zasługują na uwagę? Jak wyprzedzić konkurencję? Jakimi działaniami zaskoczyć klientów i realizować cele biznesowe firmy? Innowacja – co oznacza w praktyce, wszyscy jej chcemy ale nie zawsze mamy odwagę, czy innowacja w marketingu musi oznaczać rewolucję?

BLOK VI
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
WYKORZYSTANE ON- I OFF-LINE
Jak przełożyć działania w mediach społecznościowych na działania off-line? Przykłady skutecznego połączenia działań społecznościowych off- i on-line, które przyniosły nie tylko efekt wizerunkowy, ale pozwoliły osiągnąć konkretny efekt biznesowy.

28.01.2016,  Warszawa

Marketer+ jest Patronem Medialnym wydarzenia

Więcej na on-off.pl

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.