Raporty

MARKETING DOŚWIADCZEŃ

Marketing doświadczeń to dosyć nowa forma komunikacji z klientami. Może on być traktowany jako przejaw innowacyjności przedsiębiorców, którzy coraz chętniej sięgają po nietypowe formy komunikacji z klientami, nie ograniczając się jedynie do tradycyjnej reklamy. Przedsiębiorstwa powinny zauważyć, że doświadczenie klienta jest jednym ze sposobów kreowania wizerunku, zarówno offline jak i online.

W zmieniającym się dynamicznie otoczeniu, coraz bardziej powszechnej cyfryzacji społeczeństwa i nieuniknionego zjawiska multiscreeningu, nie da się już oddzielić komunikacji z klientami w różnych kanałach – tych internetowych i nie. Zmienił się paradygmat komunikacji z klientem, powstał nowy model komunikowania się, który uwzględnia fakt, iż nie ma już obecnie jednego źródła informacji. Klienci nieustannie odbierają komunikaty nie tylko od naszej konkurencji, ale i od naszych dotychczasowych użytkowników. Można nawet stwierdzić, że niemożliwym jest obecnie tworzenie wizerunku jedynie za pomocą tradycyjnych kanałów, a należy korzystać z Internetu. Nawet jeśli przedsiębiorca nie prowadzi swojej działalności online, to jego klienci oraz konkurencja już tam są…

 

 

 

 

POTENCJAŁ RYNKU B2B W KONTEKŚCIE E-COMMERCE 

Rozwój handlu elektronicznego na Świecie z wykorzystaniem sieci komputerowych został zapoczątkowany już w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku, jednak zasadniczy rozwój handlu elektronicznego w tradycyjnym rozumieniu
datuje się na lata osiemdziesiąte. Zaczęto wówczas na szerszą skalę wykorzystywać systemy EDI i pocztę elektroniczną w celu przesyłania faktur, rachunków, czy zamówień. W Polsce początki są dużo dalsze, ponieważ pierwszy 
e-mail wysłany do naszego kraju został dopiero w listopadzie 1990 roku.

Jeśli zastanawiacie się Państwo nad rozpoczęciem wymiany handlowej przez Internet, przygotowany przez nasz zespół raport może dać obraz, z których rozwiązań najlepiej korzystać. Zebraliśmy w jednym opracowaniu nie tylko dane rządowe, czy znanych agencji badawczych, które w różnej  formie były już dostępne, ale również przedstawiamy Państwu unikatowe dane, które zostały przygotowane specjalnie na nasze zlecenie. Raport ten może stać się dla Państwa kompendium wiedzy na temat funkcjonowania oraz potencjału polskiego rynku e-commerce B2C i B2B.

 

 

 

 

 

Chcesz przy następnej publikacji zostać naszym Partnerem, Ekspertem, Reklamodawcą?

Napisz do nas na adres: raporty@mergeto.pl

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.